Boek een vliegticket

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Cabin Class

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

9 Alleen op deze data Economy

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

ClassOptions



Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Zoek naar bestemmingen, activiteiten, rondreizen, reisinspiratie, etc.

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Niet gevonden waarnaar je op zoek was?

Neem contact op met ons, wij helpen je graag verder op weg.

Vul alle velden in

Sluit
Contact
Afspraak maken

Ben je bezig met je volgende reis? Maak een afspraak met onze reisspecialisten om je reis te realiseren. Onze winkels zijn open op afspraak op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Het is ook mogelijk om een online video- of belafspraak te maken.

Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je afspraakverzoek. Wij sturen je een bevestigingsmail wanneer deze afspraak daadwerkelijk is ingepland. 

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten.

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

Mail ons

Weet je al precies waar je naartoe wil reizen of heb je nog geen idee? Mail ons en wij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je bericht! We doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten.

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

Chat Contact
Contact Chat

Reisinformatie en veelgestelde vragen Coronavirus

Reisinformatie en veelgestelde vragen Coronavirus

Laatste update: 15 oktober 2021, 11:00u. Vandaag nog steeds geldig.

Door de uitbraak van het Coronavirus (COVID-19) staat de reiswereld nu al meer dan anderhalf jaar helemaal op z’n kop. We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over reizen die we hebben moeten annuleren of over de mogelijkheid om weer nieuwe reizen te boeken. Jouw veiligheid is belangrijk voor ons en wij adviseren onze klanten dan ook om goed op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen over het Coronavirus. Bij KILROY volgen we het laatste nieuws en de reisadviezen via het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Ik heb een vraag over mijn (geannuleerde) reis. Wat moet ik doen?

  • Heb je zelf online/via onze website je vluchten geboekt?
    Vind antwoord op je vragen en actuele informatie hier. Je kunt onze Engelstalige online klantenservice op werkdagen tussen 12:00 en 16:00 uur telefonisch bereiken via +31 20 26 23 682 of stuur een mail met in de onderwerpsregel; je vertrekdatum, land van vertrek en reservation code.

  • Heb je je vluchten via een reisspecialist geboekt? Doe dan als volgt:
    Bel je reisspecialist direct of bel ons op +31 20 5245 100(ma t/m vrij 10:00u - 17:00u)

    Of stuur een mail met in de onderwerpsregel; je vertrekdatum, land van vertrek en boekingsreferentie (reservation code).

Veelgestelde vragen

Een reis boeken

Waar kan ik wel en niet naartoe reizen?
Raadpleeg altijd vooraf het reisadvies van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Naar aanleiding van de persconferentie van 14 september 2021 heeft de ANVR besloten dat het weer mogelijk is reizen uit te voeren naar oranje bestemmingen, uiteraard als de reis goed en veilig verzorgd kan worden zonder onmogelijke inreisbeperkingen. Raadpleeg de website van de lokale overheid van het land waar je van plan bent naartoe te reizen om de laatste inreisbeperkingen te volgen en hou het laatste nieuws van IATA in de gaten. Zorg ook dat je op de hoogte bent van de regels voor het terugreizen naar Nederland vanuit een risicogebied via Wijsopreis.nl.

Ik wil een reis boeken. Kan dit?
Jazeker! We begrijpen dat er nog veel onzekerheid is, maar dat je ook staat te popelen om een mooie reis te boeken. Wil je alvast je reis voor dit najaar of 2022 boeken, maar vind je de onzekerheid lastig? Neem dan contact met ons op. In samenwerking met een groot deel van onze partners hebben we versoepelde boekingsvoorwaarden opgesteld, boeken zonder risico, oftewel Boek met Zekerheid! Wij adviseren je graag over de mogelijkheden.

Ik wil alleen een vliegticket boeken. Kan dit?
Ja dat kan, via de button vluchten rechts bovenaan onze website. Je bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het lezen van de voorwaarden van je ticket. In geval van een wijziging of annulering gelden de regels van de betreffende luchtvaartmaatschappij en rekenen wij dus ook de mogelijke kosten door.

Veel luchtvaartmaatschappijen vereisen een negatieve PCR test van hun passagiers. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor om dat te regelen. We hebben alles dat je moet weten over PCR-testen hier voor je onder elkaar gezet.

Wil je minder risico’s en beter beschermd zijn? Dan raden we je aan een pakketreis te boeken via een reisspecialist.

Voorwaarden en annuleringen

Wat als de regels veranderen nadat ik geboekt heb?
Iedere reiziger is zelf verantwoordelijk voor het naleven van de vereiste paspoort-, visum- en gezondheidsbepalingen (dit geldt ook voor transitverkeer). Als reiziger ben je verplicht de juiste regels en actuele informatie te verschaffen voor zover mogelijk beschikbaar is. Als de toegangsregels veranderen en je de reis niet kunt voltooien vanwege dergelijke wijzigingen zoals gepland, heb je niet in alle gevallen recht op restitutie. Contact ons en wij zullen met jou kijken naar de mogelijkheden.
Heb je een reis via onze Boek met Zekerheid voorwaarden geboekt? Dan zijn we in veel gevallen super flexibel. Je reisspecialist kan je dan een persoonlijk advies geven.

Ik heb een pakketreis bij KILROY geboekt. Waar heb ik recht op en wat zijn de voorwaarden?
Als binnen 14 dagen voor vertrek een nieuw reisadvies wordt ingevoerd tegen onnodig reizen en je hierdoor niet naar de bestemming kunt reizen, ben je gedekt door de ‘ANVR-Reisvoorwaarden voor pakketreizen’ en krijg je de geannuleerde reisonderdelen vergoed. Contact ons over de exacte voorwaarden van jouw reis.

Ik heb alleen een vliegticket geboekt. Wat nu?
Als je alleen een vliegticket hebt geboekt, zijn wij genoodzaakt de geldende regels van de betreffende luchtvaartmaatschappij te hanteren. Natuurlijk helpen we je bij elke wijziging of annulering. Mogelijke kosten van de luchtvaartmaatschappij moeten wij doorberekenen. Voor vragen over een online geboekte reis kun je bij onze online customer service terecht.

Ik heb een vlucht naar een bestemming met een inreisbeperking. Wat nu?
We raden je aan te wachten tot ongeveer 2 – 4 weken voor je vertrek met het maken van een beslissing over je geboekte reis, omdat reisbeperkingen op een later moment weer kunnen veranderen. Ook kan het zijn dat een luchtvaartmaatschappij korter voor vertrek zelf haar vluchten annuleert, waardoor je meer kans hebt op een volledige restitutie. Op de website van je luchtvaartmaatschappij kan je zien of jouw geboekte vlucht nog wordt uitgevoerd. Mocht je vlucht geannuleerd zijn neem dan contact met ons op.

Ik heb nog een reis gepland staan. Kan dat nog doorgaan?
Op dit moment versoepelen sommige landen hun aanpak, maar dit gaat heel geleidelijk. We moeten afwachten wanneer welke grenzen precies weer open zullen gaan en of onze reizen dan nog op dezelfde manier kunnen worden uitgevoerd. Je kunt jezelf op de hoogte houden van de huidige situatie op jouw bestemming via het Ministerie van Buitenlandse Zaken en IATA.

Ik moet een restbetaling doen voor mijn reis, maar ik ben onzeker of deze door kan gaan vanwege Corona. Moet ik alsnog betalen?
Volgens de reisvoorwaarden van de ANVR dien je te voldoen aan de betalingstermijn van de reisorganisatie, ook in deze onzekere tijden. In overleg kan KILROY daar vanwege Corona flexibel mee omgaan. Contact ons zodat we kunnen kijken wat hierin voor jou mogelijk is.

Aankomende evenementen

Bekijk meer events ({{ allEventCardsTotal }})

Heb je een vraag over jouw reis of het Coronavirus?

Onze reisspecialisten kunnen je te woord staan en zoeken samen met jou naar de beste mogelijkheden!

Contact ons

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Oeps! De pagina waar je naar op zoek was, bestaat niet meer. Misschien vind je het op deze pagina?