Boek een vliegticket

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

Cabin Class

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

9 Alleen op deze data Economy

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

ClassOptions

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Zoek naar bestemmingen, activiteiten, rondreizen, reisinspiratie, etc.

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ cardLists.others.label }}

Toon meer resultaten [{{ count.others.count - cardLists.others.searchItems.length }}]
Toon meer resultaten [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

{{ cardSlider.label }}

Toon meer resultaten [{{ cardSlider.total - cardSlider.searchItems.length }}]
Toon meer resultaten [{{ count.help.count - helpResultsData.length }}]

Niet gevonden waarnaar je op zoek was?

Neem contact op met ons, wij helpen je graag verder op weg.

Vul alle velden in

Sluit
Contact
Afspraak maken

Ben je bezig met je volgende reis? Maak een afspraak met onze reisspecialisten om je reis te realiseren. Wij zijn open op maandag - vrijdag van 10:00u - 17:00u en zaterdag van 11:00u - 17:00u.

Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je afspraakverzoek. Wij sturen je een bevestigingsmail wanneer deze afspraak daadwerkelijk is ingepland. 

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten.

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

Mail ons

Weet je al precies waar je naartoe wil reizen of heb je nog geen idee? Mail ons en wij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je bericht! We doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten.

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

Chat Contact
Contact Chat

Reisinformatie en veelgestelde vragen Coronavirus

Reisinformatie en veelgestelde vragen Coronavirus

Laatste update: 01 november 2020, 9:20u. Vandaag nog steeds geldig.

De uitbraak van het Coronavirus (COVID-19) heeft mensen over de hele wereld ertoe aangezet om te beslissen of ze hun reisplannen voor dit jaar willen wijzigen, uitstellen of annuleren. Jouw veiligheid is belangrijk voor ons en wij adviseren onze klanten dan ook om goed op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen over het Coronavirus. Wij bij KILROY volgen het laatste nieuws van het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Mijn vlucht is geannuleerd of ik ben nu op reis en wil mijn vluchten en/of overige boekingen wijzigen of annuleren. Wat moet ik doen?

Ben je nu op reis, dan helpen wij je met het wijzigen van je vliegtickets om het gebied te verlaten. Wij zullen per situatie bekijken of er recht is op (gedeeltelijke) restitutie van het deel van de reis dat je niet kunt voltooien.

  • Heb je zelf online/via onze website je vluchten geboekt?
    Vind antwoord op je vragen en actuele informatie hier.

  • Heb je je vluchten via een reisspecialist geboekt? Doe dan als volgt:
    Bel je reisspecialist direct of bel ons op +31 20 5245 100 (ma t/m vrij 09:00u - 17:00u)

    Of stuur een mail met in de onderwerpsregel; je vertrekdatum, land van vertrek en boekingsreferentie (reservation code).

Veelgestelde vragen

Ik heb een pakketreis bij KILROY geboekt. Waar heb ik recht op en wat zijn de voorwaarden?
Heb je een pakketreis geboekt (vlucht + een ander item zoals accommodatie, autohuur of een rondreis) dan zijn de ANVR-Consumentenvoorwaarden van toepassing en ben je beter beschermd. Als jouw reisbestemming twee weken voor vertrek oranje of rood reisadvies heeft, dan kun je de reis kosteloos annuleren. Contact ons over de exacte voorwaarden van jouw reis.

Ik heb alleen een vliegticket geboekt. Wat nu?
Als je alleen een vliegticket hebt geboekt, zijn wij genoodzaakt de geldende regels van de betreffende luchtvaartmaatschappij te hanteren. Natuurlijk helpen we je bij elke wijziging of annulering. Mogelijke kosten van de luchtvaartmaatschappij moeten wij doorberekenen.

Ik heb een vlucht naar een bestemming met een inreisbeperking. Wat nu?
Helaas hebben maar weinig landen een einddatum bepaald voor de inreisbeperking. Op de website van je luchtvaartmaatschappij kan je zien of je vlucht nog doorgaat. Mocht je vlucht geannuleerd zijn neem dan contact met ons op.

Waar kan ik wel en niet naartoe reizen?
Wij volgen het reisadvies van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Veel vluchten zijn geannuleerd en als je wel kunt en wil reizen, is er een kans dat je de eerste 14 dagen in quarantaine moet blijven. Raadpleeg de website van de lokale overheid van het land waar je van plan bent naartoe te reizen om de laatste inreisbeperkingen te volgen. Hou het reisadvies van Ministerie van Buitenlandse Zaken, de website van de lokale overheid van het land waar je naartoe reist en het laatste nieuws van IATA in de gaten.

Ik heb nog een reis gepland staan. Kan dat nog doorgaan?
Op dit moment versoepelen sommige landen hun aanpak, maar dit gaat heel geleidelijk. We moeten afwachten wanneer de grenzen precies weer open zullen gaan en of onze reizen dan nog op dezelfde manier kunnen worden uitgevoerd. Je kunt jezelf op de hoogte houden van de huidige situatie op jouw bestemming via het Ministerie van Buitenlandse Zaken en IATA.

Ik heb nog een reis gepland staan en ik wil deze zelf annuleren vanwege Corona. Krijg ik mijn geld terug?
Als je reis nog gepland staat, er nog geen reisonderdelen zijn geannuleerd en er nog geen duidelijkheid is of er tijdens jouw reisperiode een travel ban geldt, dan gelden de normale annuleringsvoorwaarden. Heb je alleen vluchten geboekt, dan houden wij ons aan de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. Je kunt zelf bij de luchtvaartmaatschappij (via hun website) controleren of zij speciale omboekingsregelingen hanteren vanwege Corona. Het is aan te raden om te wachten met annuleren tot korter voor vertrek, omdat er op dat moment meer duidelijkheid is over jouw reisbestemming en eventuele omboekingsvoorwaarden. Contact ons om te weten wat dit voor jouw reis specifiek betekent.

Ik moet een restbetaling doen voor mijn reis, maar ik ben onzeker of deze door kan gaan vanwege Corona. Moet ik alsnog betalen?
Volgens de reisvoorwaarden van de ANVR dien je te voldoen aan de betalingstermijn van de reisorganisatie, ook in deze onzekere tijden. In overleg kan KILROY daar vanwege Corona flexibel mee omgaan. Contact ons zodat we kunnen kijken wat hierin voor jou mogelijk is.

Ik heb een terugbetaling aangevraagd voor mijn reis die is geannuleerd. Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
Is jouw reis door de reisorganisatie vóór vertrek geannuleerd, dan kan het zijn dat je in aanmerking komt voor een Corona-voucher.

Bij afgebroken reizen en vliegtickets zijn we afhankelijk van de restitutie van onze partners en de luchtvaartmaatschappijen. Sommige luchtvaartmaatschappijen, hotels en andere reisuitvoerders bieden in plaats van geldteruggave een tegoed of een voucher. Dit heeft tot een flinke discussie op vele niveaus geleid en zorgt in sommige gevallen voor een flinke vertraging in de verwerking van de annulering. Dit is absoluut niet wenselijk, maar we zijn helaas genoodzaakt je te verzoeken – gezien de uitzonderlijkheid van de situatie – om hier begrip en geduld voor te hebben. We blijven ons de komende tijd tot het uiterste inspannen om elke annulering naar behoren af te handelen.

Zie ook FAQ Corona-voucher SGR en ANVR

Ik heb een Corona-voucher aangeboden gekregen van mijn reisspecialist. Wat zijn hier de voordelen van? Heb ik niet gewoon recht op mijn geld terug?
Als je pakketreis geannuleerd is, heb je wettelijk gezien recht op geld terug. Maar het is in deze buitengewone situatie wel verstandig om de Corona-voucher te accepteren. Je kunt er binnen een jaar na afgifte een nieuwe reis van boeken (dit mag een andere bestemming en/of producten zijn). Boek je geen nieuwe reis in dat jaar dan kan je alsnog vanaf 6 maanden na afgifte je geld terugvragen. Ook als er onverhoopt iets met KILROY gebeurt door de Corona-crisis behoudt de Corona-voucher zijn waarde en kan je het geld via de SGR terug claimen. Hiermee zijn zowel jij als KILROY beter beschermd.

Zie ook FAQ Corona-voucher SGR en ANVR

Ik wil voor volgend jaar een reis boeken. Kan dit?
Het is moeilijk te voorspellen hoe het virus in de toekomst invloed gaat hebben op het reizen. Er worden in verschillende landen al versoepelingen van maatregelingen aangekondigd, maar we moeten voorzichtig zijn en de situatie per week blijven bekijken. Wij geloven wel dat we je in de toekomst weer op reis kunnen sturen!

Wil je alvast je reis voor volgend jaar gaan boeken, maar vind je de onzekerheid lastig? Neem dan contact met ons op. In samenwerking met een groot deel van onze partners hebben we versoepelde boekingsvoorwaarden opgesteld, boeken zonder risico, oftewel Boek met Zekerheid!

Wat als de regels veranderen nadat ik geboekt heb?
Iedere reiziger is zelf verantwoordelijk voor het naleven van de vereiste paspoort-, visum- en gezondheidsbepalingen (dit geldt ook voor transitverkeer). Als reiziger ben je verplicht de juiste regels en actuele informatie te verschaffen voor zover mogelijk beschikbaar is. Als de toegangsregels veranderen en je de reis niet kunt voltooien vanwege dergelijke wijzigingen zoals gepland, heb je niet in alle gevallen recht op restitutie. Contact ons en wij zullen met jou kijken naar de mogelijkheden.

Upcoming events

See more events ({{ allEventCardsTotal }})

Heb je een vraag over jouw reis of het Coronavirus?

Onze reisspecialisten proberen je zo snel mogelijk te woord te staan

Contact ons

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Oeps! De pagina waar je naar op zoek was, bestaat niet meer. Misschien vind je het op deze pagina?