Boek een vliegticket

9 Alleen op deze data

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

  • Alleen op deze data
  • -/+ 1 dag
  • -/+ 3 dagen

{{ validationErrorMessage }}

+
-
+
-
+
-
Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

  • Alleen op deze data
  • -/+ 1 dag
  • -/+ 3 dagen

{{ validationErrorMessage }}

+
-
+
-
+
-
Zoek vluchten
Verwijder vlucht

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

  • {{ autoCompleteItem.output }}

Dit veld moet ingevuld worden

{{ validationErrorMessage }}

+
-
+
-
+
-
Zoek vluchten
Contact

Wil jij graag naar het buitenland? Weet je al precies waar je naartoe wilt of heb je nog geen idee? E-mail ons jouw vragen en wij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor jouw e-mail. Wij gaan er alvast mee aan de slag en je krijgt binnen enkele werkdagen een reactie van ons.

Maak een gratis afspraak en ontvang persoonlijk advies.

Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden
  • {{officeOption}}
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor jouw aanvraag voor een afspraak. Wij sturen je een mailtje wanneer deze afspraak daadwerkelijk is bevestigd en ingepland.

Een kopie van jouw verzoek is zojuist per e-mail naar je verzonden.

Contact Chat

Algemene- en boekingsvoorwaarden

De onderstaande algemene voorwaarden zijn van toepassing als je een reis bij een Travel Specialist van KILROY hebt geboekt. Heb je een online-boeking gemaakt, dan zijn dit de juiste algemene voorwaarden.  

1. Overeenkomst en betalingstermijn

Door middel van een (aan)betaling bevestig je de overeenkomst en worden de door jouw aangevraagde diensten geboekt. De betaling zal op de offerte / factuur verwerkt worden.
Controleer altijd je persoonlijke gegevens. De eerste voor- en achternaam moeten exact overeenkomen als in het paspoort.
De overeenkomst is tot het moment van (aan)betaling niet bindend. Eventuele prijsveranderingen die plaatsvinden tussen het moment van optionele reservering en boeken worden doorbelast aan de opdrachtgever.

Rekenvoorbeeld:

Brandstoftoeslag (Olie)  Vreemde valuta Belastingen & toeslagen
Prijs €2000 Prijs: $500 wisselkoers van 0,8 = €400  Prijs: €2000
De olieprijzen stijgen: €100  Nieuwe wisselkoers: 0,85 Luchthavenbelastingen: €100
    Luchthavenbelasting stijgt tot €150
Nieuwe prijs:  € 2100 Nieuwe prijs: €425 Nieuwe prijs: €2150

 

Na afloop van de op de offerte vermeldde datum vervalt de overeenkomst. 
Neem altijd contact op KILROY indien de (aan)betaling niet voldaan is.

2. Reisdocumenten

Tenzij anders is overeengekomen worden elektronische tickets en andere reisdocumenten niet later dan 10 dagen voor vertrek verzonden via e-mail. Controleer direct na ontvangst al je reisdocumenten. In het bijzonder is het belangrijk dat het reisschema en de elektronische tickets grondig gecontroleerd worden. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat de eerste voor- en achternaam van jouw reisdocumenten exact overeenkomen als in het paspoort. 

Mocht er iets niet in orde zijn, neem dan direct contact op met KILROY. Kosten naar aanleiding van het foutief doorgeven van informatie door de opdrachtgever worden doorberekend.

3. Paspoort / Visa / vaccinaties

Iedere reiziger is zelf verantwoordelijk voor het naleven van de vereiste paspoort-, visum- en gezondheidsbepalingen (geldt ook voor transit verkeer). Raadpleeg voor de actuele bepalingen de juiste instanties zoals ambassade, huisarts etc. Informatie verstrekt door KILROY is niet bindend. 
Houd er rekening mee dat voor een aantal landen het paspoort nog tenminste 6 maanden na aankomst geldig dient te zijn en dat het doorgaans niet mogelijk is een land binnen te komen op een enkele reis.

Speciaal voor de toegang tot de Verenigde Staten:

Alle reizigers, kinderen inbegrepen, moeten reizen met hun eigen “machine-readable” paspoort. Kinderen kunnen niet meer worden bijgeschreven in het paspoort van een ouder. 
Iedereen die minder dan 3 maanden in de Verenigde Staten verblijft (geldt ook voor transit verkeer) moet tenminste 72 uur voordat de reis begint een ESTA visum waiver aanvragen. De kosten hiervan zijn $ 14 en dit kan via https://esta.cbp.dhs.gov/esta. Na akkoord is deze waiver 2 jaar geldig, tenzij het paspoort wordt vervangen.

Op 31 oktober 2009 is de tweede fase van het “Secure Flight” programma geïntroduceerd door de Amerikaanse overheid, welke tot een verscherping van persoonlijke informatieverstrekking voor vertrek heeft geleid. De reden hiervoor is de wens om de Amerikaanse immigratie-controle te versoepelen. 
Hiervoor is de volgende informatie vereist:
• De volledige naam zoals in het paspoort vermeld staat
• Geslacht
• Geboortedatum
• Redress nummer* (indien de passagier deze heeft)

* Redress nummer kan worden verkregen door personen die vaak problemen ondervinden bij het betreden van de Verenigde Staten, bijvoorbeeld omdat ze dezelfde naam hebben als personen die niet gewenst zijn in de Verenigde Staten

De bovenstaande informatie moet niet later dan 72 uur voor vertrek of zo spoedig mogelijk in de vluchtboeking vermeld staan. Het niet of onjuist verstrekken van deze informatie kan ernstige gevolgen hebben en in het ergste geval leiden tot weigering op de vlucht.
De reiziger is zelf verantwoordelijk om te zorgen dat de bovenstaande informatie te allen tijde correct is.
KILROY kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het laatste.

4. Reisverzekering

Iedere reiziger is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een dekkende verzekering. Veel zaken vallen niet, of slechts gedeeltelijk onder de basisverzekering. Hiervoor is een (aanvullende) reisverzekering zeer aanbevolen. Vraag onze Travel Specialists om meer informatie.
Wees ervan bewust dat als de terugreisdatum wordt veranderd naar een latere datum, ook de reisverzekering moet worden verlengd. De reiziger is hier zelf verantwoordelijk voor.

5. Belastingen

Veel luchthavens en luchtvaartmaatschappijen rekenen lokale vertrekbelastingen of -toeslagen. Dit zijn de kosten die worden geheven door de luchthaven of door het land van vertrek. Vaak zijn deze kosten inbegrepen in het vliegticket, maar er zijn ook landen, waar je op de luchthaven nog apart een vertrekbelasting dient te betalen aan de autoriteiten. Dit dien je vaak te voldoen in de lokale valuta. 
Zorg daarom dat je ofwel bij aankomst in het land nagaat of er bij vertrek nog een vertrekbelasting moet worden betaald of dat je bij je vertrek nog wat lokaal geld overhoudt om een mogelijke vertrekbelasting mee te betalen.

6. Annulering / wijziging

KILROY hanteert 100% annuleringskosten over alle producten. Hierbij wordt artikel 12.2.C en D van de ANVR Reisvoorwaarden in acht genomen. Wij adviseren daarom ook altijd een annuleringsverzekering af te sluiten. De mogelijkheid tot wijzigen van de reisdata en de daarbij gerekende kosten zijn afhankelijk van de vervoerder. Je KILROY Travel Specialist zal je voor vertrek op de hoogte stellen van de regels betreffende het wijzigen. De mogelijkheid tot wijzigen is te allen tijde afhankelijk van de beschikbaarheid. 

7. Belangrijk om te weten bij vluchten

Wees voorzichtig met het combineren van losse tickets. Luchtvaartmaatschappijen zijn niet verplicht je een alternatieve vlucht aan te bieden als je je vlucht mist doordat je andere vlucht vertraging heeft. De luchtvaartmaatschappij is ook niet aansprakelijk voor de kosten van nieuwe tickets, accommodatie etc. die zich kunnen voordoen als gevolg. Bij losse tickets moet je ook op elke transfer luchthaven je bagage opnieuw inchecken.
Houd er rekening mee dat KILROY enkel optreedt als agent voor de luchtvaartmaatschappij. Deze is als enige verantwoordelijk voor eventuele vertragingen, wijzigingen en annuleringen. Voor meer informatie over vergoedingen bij vertragingen, wijzigingen en annuleringen verwijzen we je naar: http://www.rechtenvanvliegtuigpassagiers.nl/

Alle vluchten op het ticket moeten gebruikt worden in de volgorde die je hebt geboekt; maak je geen gebruik van een vlucht, dan zullen de opeenvolgende vluchten automatisch geannuleerd worden. Dit omdat je als “no-show” genoteerd wordt. KILROY is niet aansprakelijk voor eventuele verliezen, met inbegrip van de kosten voor nieuwe tickets, bij het niet opdagen van de passagier.
Vb: Vertrek: Amsterdam - Londen, Retour, Londen - Amsterdam. Gebruik je Amsterdam - Londen niet, zal de terugreis Londen – Amsterdam worden geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij.
Mocht je wijzigingen willen maken aan je vliegroute neem dan altijd contact op met KILROY.

8. Verplichtingen van de klant

Het is de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever om ervoor te zorgen dat informatie die verstrekt wordt aan KILROY correct is. Informatie over leeftijd en studie wordt altijd gedocumenteerd. Het is uiterst belangrijk dat de eerste voor-en achternaam op het ticket met het paspoort overeenkomt. Indien dit niet het geval is, neem dan direct contact op met KILROY. 
Het niet of onjuist verstrekken van deze informatie kan ernstige gevolgen hebben en in het ergste geval leiden tot weigering op de geboekte reisproducten. KILROY is niet aansprakelijk voor de eventuele extra kosten naar aanleiding van het foutief doorgeven van informatie.
Bij weigering op de vlucht doordat u niet in het bezit bent van de vereiste paspoort-, visum- en gezondheidsbepalingen (geldt ook voor transit verkeer) kan KILROY niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele extra kosten. Hetzelfde geldt voor weigering door agressief gedrag of het niet voldoen aan andere door de organisatie gestelde gedragscodes.
Alle documenten zijn persoonlijk en niet overdraagbaar aan anderen.

9. Klachten

Mocht de reis ernstig afwijken van het geboekte dient dit ter plaatse zo spoedig mogelijk gemeld te worden bij de betrokken dienstverlener of de reisleiding zodat naar een oplossing kan worden gezocht. Als deze niet aanwezig of bereikbaar is, neem dan contact op met KILROY. Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met de uitkomst hiervan, dan verwijzen wij je door naar The European Commission’s Online Dispute Resolution.

Een klacht na afloop van de reis dient uiterlijk 6 weken na terugkomst schriftelijk te worden verzonden.

In geval van niet aangekomen bagage dient u direct, en voor het verlaten van de luchthaven, een PIR (Property Irregularity Report) in te vullen bij de betreffende luchtvaartmaatschappij.

10. Andere voorwaarden

KILROY is aangesloten bij IATA, SGR en ANVR. Naast de hierboven genoemde voorwaarden zijn de ANVR-Reis- en Boekingsvoorwaarden van toepassing.
Bij een pakketreis, vliegticket plus landarrangement, zijn de ANVR-Reisvoorwaarden van toepassing. Bij enkel een vliegticket zijn de ANVR-Boekingsvoorwaarden van toepassing. 
Voor meer informatie en de voorwaarden kijk op ANVR.nl