Boek een vliegticket

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Cabin Class

Dit veld moet ingevuld worden

9 Alleen op deze data Economy

Type

Volwassenen (12+ jaar)

Volwassenen

+
{{ adultsValue }}
-

Kinderen 0-11 jaar

+
{{ childrenValue }}
-

Baby's (< 2 jaar, geen stoel)

+
{{ infantsValue }}
-

{{ validationErrorMessage }}

Flexibility

ClassOptions



Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Dit veld moet ingevuld worden

Zoek vluchten

Vul alle velden in

Sluit
Contact
Afspraak maken

Ben je bezig met je volgende reis? Maak een afspraak met onze reisspecialisten om je reis te realiseren. Onze shops zijn momenteel enkel open op afspraak, van woensdag tot zaterdag. Je kunt natuurlijk ook een video- of belafspraak met ons inplannen!

  • {{ officeOption }}
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je afspraakverzoek. Wij sturen je een bevestigingsmail wanneer deze afspraak daadwerkelijk is ingepland. 

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten.

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

Mail ons

Weet je al precies waar je naartoe wil reizen of heb je nog geen idee? Mail ons en wij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Dit veld moet ingevuld worden
Dit veld moet ingevuld worden

Bedankt voor je bericht! We doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Let op! Onze mails zijn net als wij gek van reizen. Hou daarom ook je spam in de gaten!

Je ontvangt binnenkort een e-mailbevestiging van jouw verzoek. {{email}}

{{ section.name }} Help

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

{{ section.name }} Help
Zoek naar bestemmingen, activiteiten, rondreizen, reisinspiratie, etc.

Wij vonden {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} en {{ category.count + ' ' + (category.count == 1? category.label:category.pluralLabel) }} voor '{{ searchTerm }}'

0 Results found

Niet gevonden waarnaar je op zoek was?

Neem contact op met ons, wij helpen je graag verder op weg.

Annulering van vluchten op Schiphol FAQ

travels-planning-airplane-wing-landscape

Luchthaven Schiphol heeft aangekondigd de capaciteit van dagelijkse reizigers te moeten beperken deze zomer. Lees hier wat dit voor jou betekent.

Laatst geüpdatet op: 17-06-22 

 

Op donderdag 16 juni werd bekend dat luchthaven Schiphol (AMS) in de zomermaanden juli en augustus het aantal dagelijkse reizigers die vanaf de luchthaven vertrekken drastisch gaat beperken vanwege het personeelstekort. In juli mogen er maximaal 67.500 reizigers per dag vertrekken en in augustus zijn dit er 72.500 per dag.  

Wij begrijpen dat onze reizigers die een vlucht vanaf Schiphol gepland hebben staan willen weten wat dit nieuws voor hun reisplannen betekend. Wij verwachten dat deze situatie een minimale impact zal hebben op onze klanten, omdat naar verwachting voornamelijk Europese lijnvluchten en vakantie chartervluchten zullen worden geannuleerd. Zodra wij bericht krijgen van airlines over geannuleerde vluchten zullen wij direct zelf contact opnemen met de klanten wiens vluchten niet door kunnen gaan en naar een passende oplossing zoeken.  

FAQ 

 

"Ik heb online zelf een vlucht geboekt via KILROY en heb bericht gekregen dat deze wordt geannuleerd. Krijg ik mijn geld terug?" 

Ja, de airline zal het ticketbedrag naar ons terugstorten en zodra wij het bedrag hebben ontvangen zal de Online Klantenservice contact met je opnemen en het geld naar je terugstorten. 

 

"Ik heb alleen een vlucht via een van de reisspecialisten van KILROY geboekt met vertrek vanaf Schiphol. Gaat mijn vlucht nog door?" 

Wij nemen direct contact met je op wanneer wij van de airline te horen krijgen dat je vlucht is geannuleerd. 

  

"Ik heb een pakketreis geboekt bij een reisspecialist van KILROY en mijn vlucht is geannuleerd. Wat betekent dit voor mijn reis?" 

Wij zullen gelijk contact met je opnemen en samen op zoek gaan naar een passende oplossing. Mocht je pakketreis definitief niet door kunnen gaan, dan krijg je van ons de volledige reissom teruggestort. 

 

Neem bij overige vragen contact op met jouw reisspecialist.

Aankomende evenementen

Kilroy.OutdatedBrowserBox.Text Kilroy.OutdatedBrowserBox.LinkText

Oeps! De pagina waar je naar op zoek was, bestaat niet meer. Misschien vind je het op deze pagina?